Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-22, 05:31   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Varning för TITANBET


Fick denna i mailen från oddsoddsodds. Jag själv har inget konto där men eftersom många antagligen nappar på deras bonuserbjudanden så kanske det finns en del.

Citat:
Urgent notification to all our users: Unfortunately, we have to pronounce a WARNING AGAINST THE BOOKMAKER TITANBET here. This is particularly necessary because a couple of weeks ago, Titanbet had still some advertisements placed on our websites. Admittedly, it`s not always easy for us to assess the respectability of a betting shop – the more important it is now, to indicate this afterwards instead of simply remaining silent.
Titanbet can sadly not be considered a trustworthy, solvent company at the moment. That`s why we suggest to withdraw any balance and, of course, not to make any further deposit. If the situation changes, we`ll report so – Titanbet itself, by all means, hasn`t been interested so far in solving existing problems, therefore this explicit warning message was mandatory from our point of view.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 07:07   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
If the situation changes, we`ll report so – Titanbet itself, by all means, hasn`t been interested so far in solving existing problems, therefore this explicit warning message was mandatory from our point of view.
Tro vad detta problem kan vara?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 07:49   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tror det är tveksamt att det rör sig om interna bråk eller något i den stilen. Allt måste nog ha med ekonomi att göra. De har med all sannolikhet inte fått in några affepengar av bolaget i fråga då de har skjutit upp betalningen hela tiden. Därför tolkar oddsx3 det som ekonomiska svårigheter. Låt spekulationerna fortlöpa. Jag tror dock inte de skulle gå ut med detta massutskick utan bra grunder.

Jag har aldrig gillat bolaget heller och deras bonuskrav är hårda.
Omsätta 8x inom 30dagar på odds 1,80 och uppåt. Vilket är väldigt svårt med bibehållen BRM. Alternativet är att spela med högre insatser.


Citat:
Titan Bet reserves the right to review transaction records and logs at anytime, for any reason whatsoever. If, upon such review, it appears that player/s are participating in strategies that Titan Bet in its sole discretion deems to be abusive
Med en sådan luddig regel så kan de egentligen stänga av ett konto om man deltar i spel från RAS m.m. där linorna justeras fort.


Spoiler:
1. This offer is only open to new players who have made a real money deposit.
2. To play with or withdraw your 100% bonus you must first wager the total of your bonus eight times.
3. Only bets made with odds of 1.8 or greater will count towards wagering.
4. Only fully settled bets (ie bets that result in a win or loss) will count towards wagering.
5. To receive your bonus you must make a minimum first deposit of $/€/£10.
6. The maximum allowed bonus is $/€/£100
7. This bonus will be given only once per household and/or per account, as per our terms of use. If a second account is opened it will be closed and all play bonuses and winnings may be canceled.
8. We reserve the right to withdraw the availability of this offer to any customer or group of customers.
9. Titan Bet reserves the right to review transaction records and logs at anytime, for any reason whatsoever. If, upon such review, it appears that player/s are participating in strategies that Titan Bet in its sole discretion deems to be abusive, we reserve the right to revoke the entitlement of such player to the promotion and reclaim the bonus element of the promotion.
10. Titan Bet reserves the right to change the terms and conditions of this promotion at any time and it is your responsibility to periodically check here for changes and updates.
11. This offer cannot be used in conjunction with any other offer.
12. Bonus amounts are equivalent in different currencies ie $100 = €100 = £100 = DKK750 = NOK750 = SEK1000 = ZAR1000
13. Your bonus is valid for 30 days. If it is not redeemed within this time, your bonus will expire.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 08:12   #4
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Man blir mörkrädd
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 10:32   #5
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Fortfarande ingen som hört något?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 07:11   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 36
Sharp$: 144
Standard

Titanbet var den mest krångliga jävla bookie hittils att få ut några pengar ifrån, dom skall ha kopia på kort och ID och dessutom en elräkning som bevisar att jag bor där jag gör !!
Någon annan som har haft med dom och göra och vet om man får ut några pengar till slut ??
olssla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 13:51   #7
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olssla Visa inlägg
Titanbet var den mest krångliga jävla bookie hittils att få ut några pengar ifrån, dom skall ha kopia på kort och ID och dessutom en elräkning som bevisar att jag bor där jag gör !!
Någon annan som har haft med dom och göra och vet om man får ut några pengar till slut ??
Jag blev också vansinnig när jag hörde detta första gången och efter några väl valda ord till supporten är det kanske trots allt inte så konstigt, visst även om den processen borde tas redan vid insättningen. Gör bara som de säger så löser det sig
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 15:05   #8
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olssla Visa inlägg
Titanbet var den mest krångliga jävla bookie hittils att få ut några pengar ifrån, dom skall ha kopia på kort och ID och dessutom en elräkning som bevisar att jag bor där jag gör !!
Någon annan som har haft med dom och göra och vet om man får ut några pengar till slut ??
Detta är väl inget konstigt? Jag har fått genomföra denna procedur med åtminstone en 4-5 bookies. Segt är det, men knappast något säreget för just Titanbet.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 15:09   #9
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Detta är väl inget konstigt? Jag har fått genomföra denna procedur med åtminstone en 4-5 bookies. Segt är det, men knappast något säreget för just Titanbet.
Håller med
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td